Subject: Isikuandmete kaitse üldmääruse art 6 (1)(f) kohaldumine avalik-õiguslikule juriidilisele isikule
From: "Merit Aavekukk-Tamm" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 11:13:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Advokatuur palub Andmekaitse Inspektsiooni seisukohta järgmises
küsimuses:

GDPR art 6 (1)(f) ei kohaldata, kui isikuandmeid töötleb avaliku sektori
asutus oma ülesannete täitmisel. Küsimus on, kas avalik õiguslik
juriidiline isik võib mingitel juhtudel olla tõlgendatav kui “avaliku
sektori asutus”? Küsimus on oluline töösuhete kontekstis, ehk et kas
avalik-õiguslik juriidiline isik saab töösuhtes tugineda mh ka õigustatud
huvile (ehk et isikuandmete töötlemine toimuks kas seadusest tuleneva
kohustuse täitmise raames, andmesubjektiga sõlmitud lepingu täitmisest või
õigustatud huvi alusel, mitte nõusoleku alusel).

Lugupidamisega

  Merit Aavekukk-Tamm

  Jurist

  Eesti Advokatuur

  Rävala pst 3, 10143 Tallinn
  Tel 697 9253

   <mailto:[email-masked]>
[email-masked]